dimanche 14 mars 2010

TV KILLERS - fuckin frenchies (1998)


http://www.mediafire.com/?djv2nt2hnmo











Intro
Babyboomers Motherfuckers
Down And Out ... But Real!!!
Closer
Special Rider
Burn My Mind
The Beach Sucks
Hard Boiled
De Toute Façon
Look
Frenchies
Don't Want Your Company
Hors Du Jeu
sans titre

2 commentaires:

  1. Salut Pomedio!

    Je suis brésilien, de Curitiba. Je ne parle pas français très bien. Je suis en train d`étudie le français. Donc, je cherce par la musique française et j`ai trouver une collection de groupes française que s`appelle "Bloodstains Across France". Le meileur c`est TV Killers!

    J`ai faire deux download!

    Merci por vos downloads!

    Pardon por mes fautes orthographiques.

    RépondreSupprimer
  2. hello . thanks you for message . if you like tv killers , downloas too the band " jerky turkey " on my blogspot . it s the same style "punk n roll" .like the tv killers , they stopped to play in 2002 or 2003. "burning heads" , "seven hate" ,"greedy guts" uncommonmenfrommars,"sons of buddha" or "homeboys" are too very good french punk rock band . sorry for my english . ++ .jb

    RépondreSupprimer